Partnerių projektai, įgyvendinami KAVB

Projektas „Lietuvos ekslibriso kūrėjai XX–XXI a.: enciklopedinio žinyno rengimas“
Projektas „Biblioterapijos taikymas bibliotekose“
Projektas „Smurto artimoje aplinkoje prevencija: kurkime bendravimą be smurto!“
Projektas „Efektyvus Lietuvos viešųjų bibliotekų informacinės sistemos naudojimas siekiant pagerinti vartotojų aptarnavimo kokybę“
Projektas „Apskričių viešųjų bibliotekų specialistų kompetencijų kėlimas“
Projektas „MoBiLait: mokymosi galimybių atvėrimas žmonėms, negalintiems skaityti įprasto spausdinto teksto, per Lietuvos bibliotekų tinklą“
Projektas „Gyventojų skatinimas išmaniai naudotis internetu atnaujintoje viešosios interneto prieigos infrastruktūroje"
Projektas „Prisijungusi Lietuva: efektyvi, saugi ir atsakinga skaitmeninė bendruomenė"
Projektas „Visuomenės poreikius atitinkančios virtualios kultūrinės erdvės plėtra“

Tarptautiniai projektai

Tarptautinis projektas „Young creators discover 3D“
Tarptautinis projektas „Green Bridges“
Tarptautinis projektas „Creating a new meaning in language education for senior learners“
Tarptautinis projektas „Inovatyvūs Lietuvos bibliotekų skaitymo skatinimo sprendimai vaikų ir jaunimo socialinių santykių kūrimui su aplinka“

KAVB projektai

Projekto trukmė: 2021 07 27–2022 03 01

Projekto koordinatorės KAVB: Kristina Dailidaitė, el. p. k.dailidaite@kvb.lt , tel. (8 37) 32 42 43

Projekto vykdytojas: Viešoji įstaiga „Robotikos mokykla“

Trumpas projekto pristatymas: Projekto metu KAVB darbuotojai intensyvaus mokymosi, bendravimo, įkvėpimo, keitimosi idėjomis ir rengimosi vesti 3D dirbtuves jaunimui. dalyvavo tarptautiniuose mokymuose  KAVB atlieka sukurtos 3D dirbtuvių metodologijos testavimą su 14-19 m. jaunuoliais, organizuojant 3D dirbtuves.

Projektą dalinai finansuoja:

erasmuslogo micresized

Projekto trukmė: 2021 10 112022 03 01

Projekto vadovė: Kristina Vainiūtė, el.p. k.vainiute@kvb.lt, tel. (8 37) 32 44 17    

Trumpas projekto pristatymas: Projekto tikslas pristatyti vyksmą, kurio pagrindinis akcentas mi(s)tinių būtybių skulptūrų paroda „Kauno žvėries brolija“. Skulptūros atgis istoriniame pastate, kuris yra įtrauktas į Europos Paveldo sąrašą – buvusiuose Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose (dabartinė Kauno apskrities viešoji biblioteka, K. Donelaičio g. 8).

Projektą dalinai finansuoja:

Kaunas2022

Tyrimo tikslas – išsiaiškinti vaikus / jaunuolius dominančias temas, skaitymo, kompiuterinių žaidimų patirtis ir socialinių santykių problematikos laukus, kuriuose jiems kyla bendravimo, savęs pažinimo, emocinių ar kitų iššūkių.

Tyrmo tikslinė grupė – 10–15 metų (5–8 klasės) vaikai / jaunimas, gyvenantis Kauno, Klaipėdos ir Panevėžio regionų savivaldybių miestuose / miesteliuose ir kaimiškose vietovėse.

Tyrimą atliko ir ataskaitą parengė: 
Kauno apskrities viešosios bibliotekos Strateginės plėtros ir inovacijų centro vyresn. metodininkė Ieva Dryžaitė, 
Klaipėdos apskrities Ievos Simonaitytės viešosios bibliotekos Regiono bibliotekų ir kultūros vadybos skyriaus vyresn. metodininkė Milda Daugintienė, 
Panevėžio apskrities Gabrielės Petkevičaitės-Bitės viešosios bibliotekos Regiono bibliotekų strateginės plėtros skyriaus vyr. metodininkė Irmina Girnienė.

Tyrimo ataskaita.

Daugiau informacijos apie projektą: https://kvb.lt/lt/2-uncategorised/12038-projektas-inovatyvus-lietuvos-biblioteku-skaitymo-skatinimo-sprendimai-vaiku-ir-jaunimo-socialiniu-santykiu-kurimui-su-aplinka

Projekto trukmė: 2021 07 01 – 2023 04 30

Projekto koordinatorė KAVB: Indra Lukošienė, el. p. i.lukosiene@kvb.lt, tel. (8 37) 32 44 45

Projekto vykdytojas: Panevėžio apskrities G. Petkevičaitės-Bitės biblioteka

Projekto partneriai: Kauno apskrities viešoji biblioteka, Klaipėdos apskrities I. Simonaitytės biblioteka viešoji biblioteka, kūrybinė studija BLACK BOOK (Norvegija), Kristín Ragna Gunnarsdóttir (Islandija)

Projekto pristatymas:

Projektu siekiama 5–8 klasių (10–15 metų) moksleiviams sukurti inovatyvų skaitymo skatinimo produktą – skaitymo iššūkio virtualų žaidimą, kurio scenarijus vystytųsi kaip įvykių ir užduočių grandinė, orientuota į pasirinkimus, sprendimus, susijusius su žaidimo herojaus elgesiu. Virtualus žaidimas savo turiniu bus susietas su trimis knygų kolekcijomis, keliaujančiomis Panevėžio, Kauno ir Klaipėdos regionų viešųjų bibliotekų tinkle. Žaisdami šį žaidimą vaikai ir paaugliai ieškos atsakymų bei patarimų tikslinėje literatūroje. Skaitymo iššūkis ir jį papildanti literatūra padės vaikams ir jaunimui spręsti socialinių santykių su aplinka problemas, o tuo pačiu – ugdyti skaitymo įpročius, formuoti bręstančio žmogaus vertybių pasaulį. Skaitymo iššūkio žaidimas ir knygų kolekcija tikslinei grupei bus prieinami nemokamoje mobilioje programėlėje, o su žaidimo užduotimis susieta literatūra – specialiose teminėse lentynose regionų bibliotekose ir specialiuose knygų išdavimo „paštomatuose“ savivaldybių rajonų ir kaimiškose vietovėse, kuriose yra ugdymo įstaigos (siekiant maksimalaus prieinamumo, bekontakčio knygų išdavimo). Į žaidimo kūrimą bus įtraukti užsienio partneriai, kultūros, meno, mokslo ir kūrybinių industrijų atstovai, jaunimo savanoriai. Siekiant projekto metu sudaryti sąlygas tikslinės grupės dalyvavimui kultūrinio švietimo veiklose, pagal virtualaus žaidimo ir knygų kolekcijos turinį, ekspertai edukatoriai parengs edukacinių-kultūrinių veiklų rinkinį. 5–8 klasių moksleiviai turės galimybę regiono ir vietos lygio bibliotekose sistemingai dalyvauti edukaciniuose užsiėmimuose, kuriuose knygų skaitymas bus pateikiamas kaip įdomus užsiėmimas, skatinantis vaizduotę ir kūrybiškumą, padedantis rasti ir įvertinti savo ir kitų žmonių poelgius, suprasti jausmus ir kt. Skaitymo iššūkio žaidimas bus tęsiamas pasibaigus projektui, pildant kolekcijas naujomis knygomis ir inicijuojant naujus skaitymo iššūkius.

Projektą dalinai finansuoja:

Iceland Norway

Tiriamųjų veiklų tikslas – identifikuoti tiek mokytojų, tiek senjorų poreikius, besimokant kalbų irtokiu būdu numatyti esamas mokymosi proceso spragas šiuo metu siūlomuose kalbų kursuose.

Tiriamųjų veiklų metodai – fokusuota grupinė diskusija ir pusiau struktūruotas interviu. Diskusijoje dalyvavo 6 asmenys (3 senjorai, 1 anglų kalbos mokytojas ir 2 andragogai) bei moderatorius. Pusiau struktūruoti interviu buvo atlikti su dviem anglų kalbos mokytojais, turinčiais darbo su senjorais patirties.

Tikslinės grupės – senjorai, anglų kalbos mokytojai ir andragogai.

Tiriamųjų veiklų vykdymo laikotarpis – 2021 m. vasario – balandžio mėnesiai.

Tiriamųjų veiklų vykdytojai – Kauno apskrities viešosios bibliotekos Strateginės plėtros ir inovacijų centro vyriausioji metodininkė tyrimams Kamilė Kučinskienė ir projektų valdymo grupė.

Tiriamųjų veiklų ataskaita. Rezultatai pateikiami anglų kalba. 

Daugiau informacijos apie projektą: https://www.kvb.lt/lt/straipsniai/10774-tarptautinis-projektas-creating-a-new-meaning-in-language-education-for-senior-learners

 

Subkategorijos

Norėdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti. Daugiau apie slapukus.