1 1 1 1 1


Prisipažinkite, kiek kartų per dieną pasakote sau – viskas, turiu susikaupti, turiu padaryti šį darbą iki galo. Tam, kad susikauptumėte, griebiatės įvairiausių priemonių: bandote atsiriboti nuo kolegų naudodami ausines, žymitės visus darbus savo kalendoriuje valandų tikslumu, užsidarote namie ir t. t. Tačiau sutelkto dėmesio kultas, kaip teigia psichiatras dr. Srini Pillay, jau yra kiek pasenęs. Paradoksalu, bet, eikvodami energiją dėmesiui sukaupti, iš tikrųjų silpninate savo kūrybines galias ir užveriate duris įkvėpimui. Ką daryti? Pasirodo, svarbu mokėti ir sutelkti, ir atpalaiduoti dėmesį!

Remdamasis naujausiais smegenų tyrimais, pavyzdžiais iš profesinės praktikos ir sėkmės istorijomis iš sporto, verslo, mokslo ir meno pasaulio, knygos autorius atskleidžia tiesiog neįtikėtiną dėmesio atpalaidavimo naudą žmogaus kūrybingumui, atminties gerinimui, produktyvumui ir karjerai.

<...> sutelktas dėmesys smegenis veikia kaip ir bet kuri kita priklausomybė. Pervargstate, protas tampa ribotas, jaučiatės išsieikvoję, nesugebate aiškiai mąstyti. O kai dėmesys neįtemptas, smegenys gauna laiko atsistatyti, ir jūs, atsigavę ir pažvalėję, vėl galite susikoncentruoti.


M. D. Srini Pillay


Pasiduokite chaosui.

Prisiviliokite įkvėpimą.

Pasikeiskite lęšius.

Perženkite normalumo ribą.

Klausykitės intuicijos balso.


M. D. Srini Pillay – psichiatras, Harvardo medicinos mokyklos profesorius, Harvardo verslo mokyklos dėstytojas, daugiau kaip 17 metų tyrinėja žmogaus smegenų veiklą, rengia seminarus apie neurolingvistinį smegenų programavimą.


Užsakyti leidinį 


Norėdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti. Daugiau apie slapukus.