1 1 1 1 1

Knyga, mokanti atsispirti poveikiui, ir aiškinanti, kas nulemia mūsų sprendimus.
Efektyvi komunikacija yra ta sritis, kuri nulemia sėkmę daugelyje verslo sričių. Jeigu norime įvaldyti šią sritį, itin svarbu suprasti, kokie įtakos faktoriai žmonių sąmonei yra lemtingi ir kaip juos tinkamai išnaudoti. Pasaulinio bestselerio „Įtakos galia“ autorius, socialinės psichologijos meistras Robert B. Cialdini teigia, kad norint įtikinti svarbu ne tai, kas sakoma, bet tai, kokiame kontekste ir kokiomis aplinkybėmis žinia yra perduodama. Išmaniai ir nepretenzingai susiedamas mokslinius tyrimus su daugybe realaus gyvenimo pavyzdžių, autorius parašė solidžią knygą, kuri verta vietos ne jūsų lentynoje, o jūsų galvoje.

Ar žinote,

kad žmogaus mąstymą galima pakeisti tik iš anksto pakeitus jo minčių eigą?

kad kūrybingas dėmesio nukreipimas gali tinkamai paveikti auditoriją?

kad efektyvios propagandos priemonės naudojamos ne tik reklamoje, bet ir karo metu?

kaip padidinti žinutės efektyvumą, prieš išsiunčiant ją?

Ši knyga – tai unikalus vadovas apie mūsų elgesį, įpročius ir būdus šį elgesį prognozuoti. Sužinosite ne tik, ką sakyti, norėdami padaryti įtaką, bet ir kada tai pasakyti. Jūsų rankose – visi slapti įtakos ginklai. Tad pirmyn!


Užsakyti leidinį 


Norėdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti. Daugiau apie slapukus.