1 1 1 1 1

Pulicerio premijos laureatas, meno ir architektūros kritikas Filipas Kenikotas apmąsto kompozitoriaus J. S. Bacho meistriškumo prasmę ir jo kurtos muzikos emocinį poveikį. Kai knygos autoriaus motina mirė, jis nuolat klausėsi J. S. Bacho muzikos. Šio kompozitoriaus muzikoje slypėjo ir džiaugsmas, ir neviltis. Penkerius metus F. Kenikotas bandė išmokti vieną didžiausių kompozitoriaus šedevrų „Goldberg Variations“. Knygoje jis prisimena pastangas įveikti iššūkį ir kartu kovoti su sielvartu, aprašo džiugesį išmokus groti kai kuriuos fortepijono kūrinius ir nusivylimus po nesėkmių. Tyrinėdamas J. S. Bacho kompozicijas, F. Kenikotas bando apibrėžti, ką reikšia groti fortepijonu XX amžiuje ir užduoda du klausimus: ką reiškia pažinti muzikos kūrinį ir ką reiškia pažinti kitą žmogų?

Leidinį galite užsisakyti atvykę į Muzikos leidinių skaityklą (K. Donelaičio g. 8, Kaunas), el. paštu muzika@kvb.lt arba telefonu (8 37) 324 327


>

Norėdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti. Daugiau apie slapukus.