Kviečiame vaikus ir paauglius į bibliotekos edukacijas: Žaidžiame „Draugoteką“

Kviečiame mokyklas, mokytojus ir paauglius registruoti grupes į nemokamas mobiliosios programėlės „Draugoteka“ edukacijas. „Draugoteka“ – nauja, inovatyvi mobilioji programėlė, skirta 10–15 metų vaikams ir paaugliams, siūlanti prasmingą, naudingą ir kokybišką laisvalaikį. Programėlė pritaikyta „Android“ ir iOS operacinių sistemų mobiliesiems įrenginiams.

Bibliotekos erdvėse žaidėjas sutinka penkis nepažįstamus skirtingų pomėgių, įpročių, būdo, patirčių turinčius paauglius. Jo užduotis – susidraugauti su jais ir surinkti kuo daugiau tikrą draugystę žyminčių širdelių. Nepažįstamieji, tapdami žaidėjo draugais, pasakos savo istorijas, kaip sprendė sunkias gyvenimo problemas, kaip suprasti svarbius dalykus padėjo (ir kokios konkrečiai) knygos.

Edukacinė programa sudaryta iš penkių edukacinių užsiėmimų, supažindinančių dalyvius su interaktyvaus žaidimo „Draugoteka“ herojais. Pažindami herojus ir atlikdami interaktyvias kūrybines užduotis dalyviai analizuos savo emocijas, mokysis kurti socialinius santykius su aplinka.

Edukacinę programą sudaro šie edukaciniai užsiėmimai:

  • „Saulė ir netikėti atspindžiai knygose“. Edukacinis užsiėmimas supažindina su literatūra, pasakojančia apie negalią turinčius ir kitokius knygų herojus. Užsiėmimo metu dalyviai interaktyviais metodais analizuoja situacijas knygose, į kurias patenka knygų herojai, nagrinėja žaidimo ir knygų herojų portretus, charakterius bei mokosi atpažinti savo gyvenimiškų situacijų atspindžius literatūroje.
  • „Klaudija ir paguodos paieškos knygose“. Užsiėmimas supažindina su literatūra, pasakojančia apie savo namų netekusius ar gyvenamą vietą priverstus pakeisti asmenis. Edukaciniame užsiėmime atliekamos kūrybinės užduotys moko naudoti įgytą kultūrinę patirtį diskusijoje apie kitų kultūrų žmones, identifikuoti savo artimos kultūrinės aplinkos bruožus, įvardyti savo kultūros ir asmenines vertybes.
  • „Elijus ir stebuklingi nuotykiai knygų puslapiuose“. Edukacinio užsiėmimo metu dalyviai atlieka įtraukias užduotis, analizuoja ir interpretuoja knygų ištraukas, siedami su platesniu kultūriniu ir socialiniu kontekstu. Kuria skaitmeninį turinį, pasakojimą apie Elijaus personažą, aktyviai dalyvauja kūrybinėje veikloje kaip kūrėjai, vertintojai, aktyvūs stebėtojai ir interpretuotojai.
  • „Jonas ir rūpesčių sprendimo būdai knygose“. Užsiėmimas supažindina su literatūra, pasakojančia apie rūpesčių kamuojamus jų bendraamžius. Atliekamos kūrybinės užduotys moko dalyvius naudoti įgytą kultūrinę patirtį diskusijoje apie savo ir kitų asmenų emocinę būklę, rūpesčius, atpažinti rūpesčių turintį asmenį.
  • „Luna ir nepaprastos knygų herojų savybės“. Dalyviai susipažįsta su literatūra, kurioje kalbama apie teigiamus ir neigiamus personažus, atlikdami kūrybines užduotis nagrinėja knygų ir žaidimo „Draugoteka“ personažų aprašymus, ieško teigiamų ir neigiamų savybių įvairiose gyvenimiškose situacijose, lygina artimos aplinkos bruožus su knygose aprašoma aplinka, ima geriau suprasti savo vertybinę sistemą įsivaizduodami, kaip jie pasielgtų vienoje ar kitoje situacijoje.

 

Dalyvių amžius: 5–8 klasių mokiniai.

Grupė: 7–25 dalyviai.

Trukmė: 45–90 min (atsižvelgiama į grupės pageidavimą).

Vieta: K. Donelaičio g. 8, Edukacijų erdvė.

Registruoti grupę galite el. paštu edukacija@kvb.lt arba tel. nr. (8 37) 281 859.

_____________

Žaidimą kūrė Norvegų žaidimo dizaino kompanija „Black Book AS“. Projektas finansuojamas Europos ekonominės erdvės finansavimo mechanizmo lėšomis.

Projekto „Inovatyvūs Lietuvos bibliotekų skaitymo skatinimo sprendimai vaikų ir jaunimo socialinių santykių kūrimui su aplinka“ vykdytojai ir partneriai – Panevėžio apskrities Gabrielės Petkevičaitės-Bitės viešoji biblioteka, Klaipėdos apskrities Ievos Simonaitytės viešoji biblioteka, Kauno apskrities viešoji biblioteka

Informacinis partneris: Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija

#Draugoteka #skaitymoskatinimas #programėlė


Norėdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti. Daugiau apie slapukus.